Home » Bez kategorii » ZWIEDZAMY WARSZAWĘ!

ZWIEDZAMY WARSZAWĘ!

02.06.2022r.

Warszawa przywitała nas deszczową pogodą, co jednak nie pokrzyżowało nam szyków i śmiało ruszyliśmy turystycznym szlakiem. Podczas trzydniowego pobytu w stolicy zwiedziliśmy najważniejsze polskie instytucje – Pałac Prezydencki, Belweder, Sejm i Senat. Mieliśmy okazję zobaczyć wnętrze Zamku Królewskiego oraz Pałacu pod Blachą. Odpoczywaliśmy w Arkadach Kubickiego w ogrodach zamkowych.

Spacerkiem uliczkami Starego Miasta dotarliśmy także do parku fontann. Trasa Traktu Królewskiego doprowadziła nas również do Grobu Nieznanego Żołnierza, gdzie obserwowaliśmy zmianę warty. Na naszym szlaku turystycznym znalazły się też ogrody na dachu Biblioteki Uniwersyteckiej, Łazienki Królewskie (a tutaj zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie z Arkadiuszem Milikiem) i Stadion Narodowy oraz wizyta na Powązkach i Muzeum ks.Jerzego Popiełuszki. Podczas nocnej wyprawy podziwialiśmy pięknie podświetlone warszawskie wieżowce z Pałacem Kultury i Nauki na czele. Na Złotych Tarasach skosztowaliśmy przepysznych lodów. Przekonaliśmy się także jak wygląda podróż metrem. Ostatnim punktem programu było Lotnisko im.Fryderyka Chopina, gdzie obserwowaliśmy odloty i przyloty samolotów. Trochę zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Jaźwin, niestety nie samolotem, ale autokarem. Wszystko to odbywało się pod czujną opieką p.R.Brzeskiej, p.D.Barnasia, p.A.Bartnik i p.A.Szot.